NAB præsentere ny mand i senior truppen

Bo Daugaard
22. april 2017 kl. 20:41

Så blev det tid til at Nørre Alslev Boldklub præsentere en ny spændene spiller, men hvem er han...

Hans navn er Dennis Sørensen. Han er 32 år gammel og bor lidt uden for Stege på Møn sammen med sin kæreste og deres lille barn.

Dennis startede med sin fodbold i Rønnebæk fra ungdom og frem til senior. Som senior startede han så småt op som målmand og fik hurtigt vist at han var ferm til dette. Men en brækket fod betød en længere pause fra fodbolden.

Efter skaden var det Næstved BK som i 2010 blev Dennis's nye klub hvor han også som målmand spillede i serie 4. Det blev endda til Sjællands-serien og Danmarks-serien med holdet men det blev desværre ikke til så mange kampe for Dennis, men han var i da truppen.

Men Dennis var med til at rykke op nogle gange fra Serie 4, til serie 3, til serie 2 og stod fast på serie 2 til frem til og med 2013/14.

Dennis flyttede efterfølgende til FK Sydsjælland med alle drengene han havde spillet meget sammen med og spillede i marken en enkelt sæson. Næste stop var Nyråd IF hvor han stod på mål på deres serie 4 hold og rykkede op med dem til serie 3 og til sidst serie 2. Efter lidt skader og lidt snak med Kenneth "Bøv" Hansen så var han frisk på at starte op her i NAB sammen med ham og være med til at bygge noget nyt op fra bunden da det lød som et spændende projekt.

"Jeg er rigtigt glad for min beslutning for det virker som en rigtig god klub med masser af flinke mennesker som har taget rigtigt godt imod mig og min familie. Det er super godt!".

Ambitionen for Dennis er at være med til at rykke NAB op i LF serien når året er omme.