Nederlag i Nakskov

image Kampens spiller - Mads Kobbernagel Rasmussen
John Kobbernagel Rasmussen
20. september 2017 kl. 13:43
Referat FC Nakskov - NAB 3-1 (2-1)

Det var en kamp, som blev spillet hårdt, og dommeren gav lov til det for begge hold. Desværre var Nakskov bedst til det spil. NAB kom bagud i 14. minut på en omstilling. Efter at NAB faktisk havde haft bolden mest i starten. Heldigvis slog NAB hurtig igen i 22. minut da Mads Kobbernagel lagde en god bolden i dybden til Daniel Poulsen som resolut sparket den ind til en fortjent udligning. Desværre kom Nakskov på 2-1 i 36. minut. Så NAB gik til pausen med at være bagud, efter at have haft bolden meget i 1. halvleg og også haft gode chancer til udligning.

2. halvleg blev som 1. Halvleg. Nakskov vandt de fleste dueller, men stadig havde NAB deres chancer når de fik spillet bolden hurtig rundt. Desværre var det ikke NAB's dag, og Ricko fik gult kort, for et frispark lige på kanten af feltet, som Nakskov scorede et flot mål på. NAB havde stadig gode chancer og kunne med lidt held fået uafgjort med hjem. Men kampens resultat blev 3-1 til Nakskov.
Der er stadig positive ting at tage med fra den store bane i Nakskov trods nederlaget.
Der er hjemmekamp på søndag 24/9 kl. 13:30 mod Frem Sakskøbing. Vores 2. hold spiller også hjemme søndag og de ligger ud kl. 11:15 mod LUIF, så der kommer masser af liv i vores lille klub.
Kampens spiller i Nakskov blev Mads Kobbernagel Rasmussen.