Senior afd. præsentere

NAB senior afd.
08. april 2017 kl. 23:29
Ny spiller til herre senior truppen

Senior truppen har længe været i gang på træningsbanen og der er spillet en håndfuld træningskampe. Der er også nye ansigter i klubben siden opstarten lørdag i uge 5. Men hvem er de? Vi kigger lidt nærmere på den ene af de nye spillere.

Navn: Mads Dahl Rasmussen årgang 92.
Placering på banen: Angriber og målmand.

Mads startede sin fodbold karriere i Stensved IF som helt ung. Senere kom han til Nordfalster FB som 13 årig og spillede der til han var 22. Fra Mads var 17 år havde han Kenneth ”Bøv” Hansen som træner indtil ”Bøv” skiftede Nordfalster FB ud med Vordingborg. I 2015 skiftede Mads så til Ørslev og var der indtil februar 2017. Han havde fået nys om at ”Bøv” skiftede til NAB og det var en god chance for at komme under hans vinger igen. Så på eget initiativ stoppede Mads i Ørslev og meldte sig herefter ind i NAB. Samtidigt var det også til et niveau som passede bedre til fysikken. Og så var der også mulighed for at finde tilbage til de gamle rødder som angriber. Målmands tjansen er stadigt åben i tilfældet af mangel i hele senior afd. ”Det er et fedt sted at komme til. Rigtig god modtagelse af alle i klubben og så er faciliteterne helt i top” fortæller Mads med et velkendt smil på læben.

Dertil vil vi gerne byde Mads velkommen i klubben. Det bliver en fornøjelse at følge hans energi, glæde og entusiasme for spillet.