Farø broløb 2015

Bjarne Gaarder
18. september 2015 kl. 11:57
Stor indsats af frivillige 4-5. september 2015

Fredag 4 september sørgede mange frivillige fra NAB for at løse diverse opgaver løbledelsen havde brug for at få klaret.

Der var lige en parkeringsplads (en mark) med plads til over 2000 biler.

Der var lige små 5000 poser der skulle pakkes med vand, energibar, bolsjer og frugt.

Der var lige start & mål område, rækværk, kilometerskilte, mad & toiletvogne, elkabler, dingenoter og duppeditter og meget meget mere.

Lørdag 5. september kom mange frivillige fra NAB og andre klubber i Gulborgsund og Vordingborg kommuner til Nørre Alslev, for at guide løbsdeltagere.

Vejret var ikke på løbdeltagernes side, så mange deltagere udeblev desværre. Med "kun" knap 5000 tilmeldte deltagere, udtrykte løbsledelsen (repræsentanter for de 2 kommuner) at arrangementet ikke ville blive en økonomisk succes.

Endnu en gang en stor tak til Jer der gav en hånd med.

Vores løbeklub NALK har et billedgalleri fra løbet, som kan ses på: billeder.nalk.dk