Ny overdækning på trænings banen

Jesper Hansen
22. januar 2020 kl. 15:35
Ungdoms udvalget har været igang fra lige før nytår
Formålet med den nye overdækning på trænings banen er, at etablere et samlings punkt til forældre og tilskuere til fodboldtræning. Til kampe selvfølgelig også for især de små, men også større årgange i NAB.
Overdækningen skal bruges til at samle forældrene et sted hvor de kan drikke kaffe og sludre alt mens deres børn træner (især de yngre årgange) og dermed skabe et sammenhold og fællesskab forældrene imellem, også når det er dårligt vejr. Dette fællesskab skulle gerne med tiden skabe et fundament for et godt forældre sammenhold, som kan følge både de enkelte årgange op, men også skabe relationer årgangene imellem.
Derigennem er det vores håb og tro, at denne relation kan være med til at gøre NAB til et godt sted at være, ikke bare for spillerne, men også forældre som gerne skal blive ved med at sende deres børn til fodbold og være med til at bibeholde dem i klubben.
Det er vores håb, at dette samt andre tiltag ifht. forældrene, kan være med til at skabe en større hjælpe villighed fra forældrenes side til klubbens arrangementer og andre gøremål ifbm. driften af en forening.
Derudover vil overdækningen kunne bruges til mange andre af klubbens arrangementer. F.eks. afholdelse af stævner, hvor der skal bruges "stævne kontor" samt bod til salg af diverse mad og drikke m.m.
Vi er ikke helt færdige med overdækningen endnu, men håber vi snart kan få sat det sidste beklædning på samt nogle andre småting af træ arbejde. Derefter skal vi ha lagt fliser men det bliver nok først senere. Skulle dog gerne være færdig inden forårs start.