UDSALG af indleveret fodboldudstyr

Sebastian Hansen
11. februar 2020 kl. 14:31
Ungdomsafdelingen har samlet ind

I NAB ungdom har vi fået indleveret en masse brugt fodboldudstyr, som vi er utrolig taknemlig for. Udstyret er bl.a. fodboldstøvler, benskinner og tøj m.v. og det er stadig i rigtig god stand, så søndag d. 1/3 fra kl. 10.00 til 11.30 vil vi sælge ud af det til en rigtig billig penge. Således har både nuværende og evt. nye spillere mulighed for at blive klædt rigtig godt på til den kommende sæson billigt. Salget foregår i klubhuset og alle pengene går naturligvis til ungdommen i NAB. Der vil også være en række af vores ungdomstrænere til stede, så både nuværende og potentiel nye spillere og deres forældre, har mulighed for at komme forbi og hilse på, inden sæsonstart.

MANGLER DU FODBOLDUDSTYR?

Søndag d. 1. marts 2020 kl. 10:00 til 11:30
kan udstyret ses og prøves i NABs klubhus.

Priser:
Støvler/sko: kr. 50,- uanset str. og stand
Benskinner: kr. 30,- uanset str. og stand
Tøj: kr. 25,- uanset str. og stand

Har du ikke mulighed for at kigge forbi på dagen, så kontakt Britt Larsen på tlf. 28576500, og vi finder en løsning.