Nye sponsor aftaler i hus

07. marts 2016 kl. 16:37
Samt en god aften for Bøf Klubben

Bøfklubben til eksklusiv vinsmagning på Kejserinden med vin smagning fra 2010.

Bøf klubben tilbragte en dejlig aften i selvskab med i alt 45 herre. 1 stk. hvidvin, 7 rødvine samt en god portvin skulle smages. God mad i form af en større rib-eye steak var nu heller ikke at gå i vejen for. Bøf klubben hyggede sig og fik en dejlig aften som 100% var i herrekønnets tegn. Dejlig bøf aften...
Og samtidigt med er vi rigtigt glade for at vi kan præsentere nye sponsorer i klubben.

Hos Kejserinden:
Februar sidste år starte Steen og familien op på Cargo Syd efter henvendelse fra Cargo syds bestyrelse da restaurations lokalerne havde stået tomme i et stykke tid. Oprindeligt er kejserinden inde fra Taastrup, men de var friske på at prøve kræfter med området på Nordfalster.
Nørre Alslev Boldklub var et fint bekendtskab med en masse ophavs af mennesker i nærområdet og derfor har vi indgået et fint samarbejde og et nyt sponsorat er kommet i hus med Kejserindens Gryder. Kejserinden er ny i området men allerede nu har de fået et godt ry for rigtigt god mad og hygge om sine kunder. De er altid klar med et godt tilbud om mad ud af huset. Og det er også af den helt store størrelse i form af både fester, bryllupper, konfirmationer mm.
Skriv til Steen og få et ufopligtende tilbud: steen@kejserindens-gryder.dk

2010 Velsmag ad libitum:
Michael som salgschef i 2010 er en velrenommeret vin importør som i mange år har opbygget sin viden på at rejse og lære om vinens forunderlige verden. 2010 har til huse i Maribo og er et af landsdelens bedste vin importere. 2010 er desuden arrangør af forskellige arrangementer især Danmarks største vinsmagning for kvinder i Maribo hallerne. Besøg deres hjemmeside for mere info om kommende begivenheder.

Tømremester Kim Kristensen:
Kim Kristensen er en god og stabil tømrermester som giver kvalitet for pengene samt gode råd og god vejledning.
Se mere til han gode arbejde på hans facebook side her: FACEBOOK