Per Christensen indstillet til DBU's Guldemblem

NAB
17. juni 2023 kl. 00:45

Ungdomsudvalget i Nørre Alslev Boldklub har indstillet Per Christensen (PC) til DBU's Guldemblem.

Hvorfor nu det? Ord er helt overflødige. Folk der har haft deres gang i eller har kendskab til NAB, igennem årene, kender alle til vores store forgangs person. Vi kan ikke komme uden om at PC er rygraden i vores klub. Han er manden der for alle brikker til at falde på plads. Han sørger for rengøring af vores klubhus, at områderne omkring vores klubhus er ordnet og pæne, vasker og ordner spillertøj og at banerne er klar til kamp og træning.

Der går ikke en dag uden at PC har været i klubben mindst 2 gange, med mindre han har ferie. I hvor mange år det er sket, tror vi ikke engang, at han selv ved. Spørger man Per's kone Edith, så er det NAB han er gift med.

En større personlighed og forgangs person for en boldklub, finder man ikke i dagens Danmark. Vi er meget stolte, ydmyg og beæret over den hjælp og støtte PC yder for vores klub. Derfor ville vi med denne indstilling, vise vores taknemlighed for hans store arbejde og tilstedeværelse.

Ungdomsudvalget