Sommer hilsen fra Ungdomsudvalget

image NAB ungdoms stævne 2023 set fra luften
Ronni Jensen
27. juni 2023 kl. 18:16

Så er det blevet sommerferie for rigtig mange af jer spillere. Vi kan se tilbage på et forår med rigtig mange gode timer på og udenfor vores træningsanlæg. Det er en fornøjelse af se så mange spillere og forældre der gang på gang dukker op til træningerne. Stor Ros til vores trænere, da det helt og aldeles er deres fortjeneste.

Et forår med mange spændende turneringskampe og stævner, hvor det på godt og mindre godt, har givet spillere og trænere lidt udfordringer. Men alt i alt er det gået spillemæssigt og medlemsmæssigt godt for NAB. Det skal ikke være nogen hemmelighed at vi især på pigesiden er lidt udfordret. Vi har og vil fortsat forsøge at få flere piger til at være en del af fællesskabet i NAB. Et fællesskab der samler spillerne på tværs af årgangene, når vi er afsted til en eller flerdages stævner, bliv endelig ved med det.

Nu venter der for spillere og især trænerne en dejlig og måske lang sommerferie (selvom en del af jer er eller skal på fodboldskole). Nyd den sammen med jeres familier, så vi med opladte batterier er klar til et efterår der garanteret bliver lige så fyldt med masser af timer på og udenfor grønsværen som foråret har budt på. Et efterår hvor vi som ungdom skal hjælpe klubben i forbindelse med Hardi Cup i weekenden 11-13 Aug. (uge 32). Nærmere info tilgår.

Desuden vil også bede jer om at sætte kryds i kalenderen, Lørdag d 19 Aug.
Hvor vi afholder vores Mini-VM.

Vi ønsker alle spillere, forældre og Trænere en rigtig velfortjent sommerferie.

Ungdomsudvalget.