FodboldCamp

NAB
04. april 2017 kl. 09:53
Fælleshold fra NAB, NFB og EB på træningslejr lokalt på Gunslevholm.

Fredag den 24/3-17 var alle 3 klubbers spillere fra U11 til U16 inviteret på FodboldCamp.

Arrangementet var arrangeret af Finn Lundgaard fra NFB og Morten Fogtmann fra NAB.
Lejren havde ikke været mulig uden tilskud fra Klub10.

Alle spillere i årgangene var inviteret til træningsweekend på Gunslevholm med input fra gæstetrænere.

Temaet var teknisk træning, samarbejde og standardsituationer.
Børnene mødte ind kl. 16:00 hvor teamet stod klar til at tage i mod dem og indkvartere. Kl. 17:00 skulle alle være klar på træningsbanerne, hvor Søren Tiller(LF serie træner NFB) stod for den tekniske træning i 1 ½ time. Det var en super og meget veltilrettelagt træning hvor spillerne kom igennem mange facetter af fodboldspillet samtidig med at de frivillige trænere fra de respektive klubber, fik et stort input til deres daglige træning.
Mens børnene trænede blev der gjort klar til aftensmad,leveret af Kafé Lodberg.
Børnene var trætte og sultne da de kom ind og maden blev hurtigt sat til livs, hvorefter der var en pause inden sidste træningspas kl. 21:00. Der var en del børn der ikke kunne vente og de røg op på banen for at spille hyggebold:
Kl. 21:00 var der sat en lille turnering op med blandede hold på kryds af årgange og køn. Kl. 22:30 sluttede passet og alle spillere samt trænere kom ind og var klar til hygge. Kl. 04:00 gik de sidste i seng.

Kl. 06:45 var de første drenge klar til at gå op på banen for at spille bold.
Der blev serveret morgenmad kl. 08:00 og kl. 09:00 var alt pakket og der var ryddet op.

Kl. 09:05 startede dagens træningspas forestået af Søren Knudsen, samtidig havde vi allieret os med Lars Bondehøj der skulle træne de 7 målmænd der var med.
Kl. 11:30 begyndte de første forældre at møde ind for at hente Deres børn.

Der skal lyde en kæmpe tak for lån af Jeres børn, en endnu større tak til de frivillige der var med til at få det hele til at gå op i en højre enhed.