Velkommen til Nørre Alslev Tennisklub

Vedligeholdelse af banerne:
Vi har fået et firma til at ordne vores baner igen i år. Det vil sige at vi kun skal vande og tromle. Det er til gengæld også meget vigtigt, så den ikke bliver ødelagt igen. Så husk at vande inden I spiller. Hvis du har problemer med tennisbanen, så kontakt Morten Sommer på telefon 4013 5547 eller Nikolaj Fogtmann på telefon 4240 0124

Kontingent
Kontingentet, der skal være indbetalt senest d. 1. maj, er fastsat til:
Senior kr. 250-
Ungdom Kr. 250,-

Når vi har registreret din kontingentindbetaling, bliver din spille brik hængt på tavle.

Du tilmelder dig via vores hjemmeside.

Nøgler samt udmeldelse.
Nye medlemmer skal betale 100,- i depositum for en nøgle. Ved du på forhånd, at du ikke ønsker at være medlem i år, så returner din nøgle samt send en mail til Lena Havsteen.
Mail: lenahavsteen@gmail.com Du får dit depositum tilbage. Kassereren har brug for en skriftlig udmelding, da du ellers kan risikere at blive opkrævet for kontingent.

Vil du vide mere så kontakt en fra Tennisudvalget.

Venlig hilsen Tennisudvalget.