Formanden takker af for denne gang

image Søren Knudsen fik en flot kurv so tak for den flotte indsats.
NAB
20. november 2021 kl. 15:48

Til NABs general forsamling i onsdags valgte Søren Knudsen ikke at genopstille som formand for Nørre Alslev Boldklub.
Søren blev formand d. 8 december 2011 og har nu valgt at prioritere sin dommer gerning og kalde sig "gæst" når han kommer forbi klubben igen.
Alt held og lykke fremadrettet.

Næstformand Bjarne Gaarder blev herefter valgt som formand og Malou Bohr blev valgt ind som næstformand.

Formand Søren Knudsen, Seniorformand Carsten Petersen og Ungdomsformand Sebastian Hansen fremsatte alle deres beretninger med masser af positive ting som året har bragt. Vedligeholdelses udvalget ved Per Christensen fortalte om alle de ting der er lavet, så som de nye baderum, samt det som der vil blive lavet i løbet af vinteren og foråret med udendørs støvlevask som skal etableres nede på bagsiden af klubhuset. Sponsor udvalget ved Jesper Holm stemplede også ind med et flot resultat samt beretning om nye tiltag.

Ny bestyrelse er som følger:

Ny Formand: Bjarne Gaarder
Ny næstformand: Malou Bohr
Suppleanter: Jesper Nørregaard Hansen og Tobias Nøhr Pedersen

Senior formand: Carsten Petersen
Suppleant: Per Christensen

Ungdoms formand: Sebastian Green Hansen

Sponsor formand: Per Christensen
Suppleanter: Lena Havsteen og Jesper Holm

Revisor: Keld Jørgensen
Revisor suppleant: Jacob Jensen

Tillykke med valgene og tak for god ro og orden.