Nyhed fra Dame senior

image Nyt træner team præsenteret
NAB
03. august 2017 kl. 11:10
NAB byder velkommen til det nye træner team

Nørre Alslev Boldklub har indgået et holdsamarbejde med Guldborg IF og Nordfalster FB om et damesenior 11-mands hold.Så er du kvinde/pige og fyldt 15 år, så er du mere end velkommen til at komme og være med. Der er plads til alle, såvel nye samt rutinerede fodboldspillere.
Vi tilbyder træning to gange om ugen, hvor af den ene gang er i Nørre Alslev Boldklub og den anden skiftevis er i Guldborg IF og Nørre Vedby/Nordfalster FB.
Vi deltager i DBU’s turnering i kvindeserie 2, 11-mands rækken.

Det nye træner team består af:
Palle Larsen 56 år.
Masse erfaring som spiller og som træner igennem mange år i følgende klubber.
- Guldborg
- Tingsted
- Sakskøbing
Arbejder til dagligt som smed

Line D. Frederiksen 25 år.
Har en masse trænererfaring først i håndbold og de sidste år i fodbold.
De sidste 5 år i TGB.
Studerer til daglig til fysioterapeut, som også giver en god viden til trænerjobbet.
Begge trænere kommer med en masse gode ideer, nogen ambitioner og der var også rigtig flot fremmøde til 1. træning samt det efterfølgende spillermøde med hele 18 spillere mandag 31. Juli. Så det bliver spændende at følge holdet, trænere og spillere i den kommende sæson.

Med Sportslig hilsen
Seniorafdelingen