Sommerpause med bold

image Motionsfodbold hver mandag. Der deles to hold. Opvarmning er en højder eller 2.
Bo Daugaard
17. juli 2020 kl. 14:39

Der er sommerpause i NAB og vi reflektere alle over situationen som COVID-19 har bragt med sig. Selv om tilstandene ligner noget af det der var før regeringen lukkede dele af landet ned, så skal vi fortsat passe på hinanden og have vores forbehold iorden. Dvs, husk stadigt at spritte hænderne godt af inden vi går på banen for at træne og spille kamp.

Her i sommerpausen kan man stadigt komme forbi NAB og træne. Der er motionsfodbold og fodbold fitness for alle m/k, og unge. Det er bare at komme forbi og være med.

Der er motionsfodbold hver mandag klokken 18:30 og fodboldfitness hver onsdag klokken 18:30 hvor vi presser kroppen lidt mere og laver gode sjove øvelser så vi er klar til kampene i august.

Kik forbi, det er både givende, sjovt og hyggeligt, og det er ikke en forudsætning at være medlem af klubben.