Træningslejr Bindernæs 23/4 - 24/4 2016

image Træningslejr på Bindernæs
02. maj 2016 kl. 08:22
NAB & NFB U9 - U13 på træningslejr i Rødby

I weekenden den 23. - 24. april var NAB & NFB's U9 - U13 på træningslejr.
Træningslejren var arrangeret af ungdomsformand Finn Pedersen. Kl. 10:00 lørdag formiddag ankom en bus fra Bindernæs Efterskole på Nørre Vedby Skole for at samle 50 håbefulde børn og ledere op, for at drage mod Rødbyhavn.

Turen var arrangeret af NFB som svar på den tur NAB arrangere efter sommerferien for de ældre årgange. Hele konceptet består i, at få skabt gode relationer klubbernes spillere imellem, samt at styrke sammenholdet. I 2015 indgik klubberne holdsamarbejder for at kunne tilbyde alle spillere bedre træninger med mere volumen. Det har indtil nu været en kæmpe succes, hvilket deltager antallet også bevidner.

Lørdag var der planlagt diverse øvelser med og uden bold og det blev til ca. 4 timer på træningsbanen der blev afsluttet med Grill og hygge til kl. 23:30.

Søndag skulle Damgaard have været på besøg og fortælle om at leve som en professionel sportsudøver. Desværre gik hans bil i stykker og det er en oplevelse vi har til gode. Han har lovet at komme på besøg ved en af fællestræningerne i Nørre Vedby.
I stedet for blev det til 5 km. Løbe/Gå tur i Sne- og Haglvejr. Ikke alle var lige begejstret men det er en tur de sent vil glemme.
Efter løbeturen blev der serveret frokost inden turen gik til Lalandia Badeland hvor vi havde 3 smadder hyggelige timer inden forældrene kom og hentede deres børn

Tusinde tak til NFB Ungdom for arrangementet og lad os gøre det til en tradition