Julehilsen fra NAB ungdom

19. december 2022 kl. 21:38

Kære Spillere, Forældre, Trænere, Bestyrelsen og andre med tilknytning til NAB Ungdom.

Jeg har ved generalforsamlingen i November overtaget posten som Ungdomsformand. Sebastian Hansen, har de sidste 4 år stået ved roret og ydet en stor indsats. Der skal fra min side lyde et stor TAK til Sebastian for det arbejde han har lagt i det og jeg skal prøve at fylde pladsen ud.

Jeg har oprettet et ungdomsudvalg, hvor Christina Lykke Larsen og Henrik Vestergaard har takket ja til at være med. Vi vil sammen forsøge at lede og styre Ungdomsafdelingen i NAB efter vores bedste evner. Skulle der blandt jer læsere sidde en forældre/bedsteforældre/osv. der tænker, at du gerne vil være med i udvalget, ja så er der såmænd en ledig plads. Send en besked til mig (21679143) eller mail til ungdom@nab-boldklub.dk

Det er også her man kan komme med spørgsmål, forslag eller andet til os, hvis ikke vores udmærkede trænere kan være behjælpelige.

NAB er og bliver en klub, hvor der er og skal være plads til alle. Det kræver noget af klubben, men også af jer forældre/bedsteforældre/osv., vi kan ikke selv. Støt op om børnene og ikke mindst trænerne, både til træning men også til stævner/kampe. Det er vigtigt med al den opbakning vi kan få, både for samværet og sammenholdet på årgangene, men også på tværs i klubben. Vi forsøger i NAB at skabe rammerne, men til tider har vi brug for en lille hjælpende hånd. Det kan være alt luge lidt ukrudt, flytte bænke, tage til koncerter, male. Stå i boden ved stævner eller bare at være en del af fællesskabet. Foreningslivet om det er i NAB, gymnastik eller håndbold må og skal bevares.

Vi har de sidste årene haft nogle sponsorer der har gjort det muligt at vores børn har noget træningstøj og tasker der viser at de også spiller fodbold i NAB. En stor tak til BL Biler, CH Hydraulik og SG Regnskab, som har været med til at sponsere udstyret. Ligeledes en tak til HGO ved anlæggelse af vores nye trænings faciliteter ved banerne.

Jeg vil på mine egne og Ungdomsudvalgets vegne takke jer alle sammen, børn og trænere for den tid vi har haft sammen i 2022 og ser meget frem til 2023.

Rigtig glædelig jul og godt nytår.

Ungdomsformand i NAB
Ronni Jensen