Talentfuld årg. 04.

image Talentfuld årg. 04.
Per Sørensen
09. juni 2017 kl. 08:20
Talentfuld årg. 04.
NAB har i foråret haft 4 drengespillere årgang 04 - Nikolaj, William, Anders og Marcus - til talenttræning i NFC med henblik på udtagelse til den kommende trup for talentspillere på Lolland-Falster. Det er lykkedes samtlige drenge af blive udtaget til truppen og der skal fra NAB ungdomsafdeling lyde et meget stort tillykke til dem alle. Der venter jer hårdt og slidsomt arbejde, men samtidig en unik mulighed for drengene til at udvikle sig på et højere niveau.
Deres tidligere træner Niller fortæller endvidere at drengene altid har prioriteret deres træning / kamp og meget sjældent har meldt afbud,  ligesom man altid har fået ja, hvis andre hold stod og manglede en spiller eller to for at kunne komme til kamp.
Vi i NAB vil vi følge dem tæt i den kommende tid og gøre hvad vi kan for at bakker dem op i bestræbelserne på at blive en fast del af talentholdet til efteråret 2017.
Drengene er stadig meget velkommen i NAB, på banerne, til kampe når deres fodboldkammerater kæmper for de 3 point i den røde / hvide trøje.
Det er samtidig et bevis for at man som 'ambitiøs' ung fodboldspiller med store fodbolddrømme trygt kan blive i NAB's børnefodboldmiljø og stadig bevare drømmen om at blive den næste Ronaldo, Messi eller Neuer.
Der skal ligeledes lyde et stort tillykke til Jonas K. Andersen fra vores samarbejdsklub NFB med hans udtagelse.

NAB vil samtidig give stor ros til alle de trænere som sikre et fagligt, inspirerede og udviklende fodboldmiljø i vores klub både på og udenfor banen, til gavn og glæde for alle vores børne- og ungdomsmedlemmer. Uden jeres store indsats vil vi ingen steder komme rent fodboldmæssigt både hvad angår bredde og talent.
Med sportslig hilsen
NAB ungdomsafdeling.